loading...
only for you
پویا و عرفان بازدید : 5 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

غضنفر از لقمان پرسیدن فندک دارى ؟ گفت از بى ادبان …

غضنفر گفت :پرسیدم فندک داری ؟

لقمان ناراحت شد زد تو گوش غضنفر … 

غضنفر یه دونه زد تو گوش لقمان !

خلاصه دعوا بالا گرفت ؛ لقمان الان تو کلانتریه !

غضنفر هم بازداشته 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 

 

******

 

 

من: "باباااااا...منو دوست داري؟"

بابام: "آره پسرم..."

من: "حالا كه دوسم داري پس 30 تومن پول بهم بده!"

بابام: "اي پدر سوخته ي ناقلا...بيا بگير"

سه روز بعد:

من: "بابااااااا...منو دوست داري؟

بابام: نه!

من: "پس 50 تومن بهم بده؛ ميخوام برم معتاد بشم پول ندارم!

بابام: :|

 

******

 

 

یادم نمیاد یه بار با کیف و اینا رفته باشم دانشگا ...

 

بعدش استاده برگشته میگه :

از جلسه ی بعدی حتما ماشین حساب هم بیارین ... کم تر از کاسیو 3600 هم نباشه مدلش ...

فقط داشت منو نگا میکرد اینارو که میگفت

حرفش که تموم شد گفتم :

استاد چرا به من نگا میکنی هــی ؟؟ من دیدی اصن یه بار خودکار دستم بگیرم که میگی ماشین حساب بیارم ؟؟ اونم هر جلسه :))))

استاد گفت برو گمشو بیرون ...

نکبت :/

چقد بی جنبه بود :|

 

******

 

 

 

اسم بچه های نسل آینده :

شیدا فتو آپلودیان

مرجان فتوشاپ نژاد

رضا فیسبوکچی

الهام تَگ زاده

میر کامنت الله بِلاک زاده

مهسا شِیر زاده

مجید لایک پور

زهرا ریموو تگ نیا

ساسان پوک باز

دلارام فرند ریکویست پور

مرتضی میر اکسپت نیا

اردشیر دی اکتیو نیا!

 

******

 

 

رفتم دنبالِ خواهرم از دانشگاه بيارمش

برگشتنه گشت بهمون گير داده ، ميگه خانوم كى باشن؟

منم با حالت عصبانى ميگم خواهرمه! مشكلى هست؟

بعد يهو خواهرم ميگه :

جناب سروان دروغ ميگه !!!

دوست دخترشم ؟؟؟؟

ميگم دروغ ميگه به خدا جناب سروان ؟

يارو هم مدارك ماشينُ گرفت گفت بيا كلانترى معلوم ميشه!!

به خواهرم ميگم مرض دارى مگه!!!!

ميگه بريم كلانترى بعد بابا اينا بيان دنبالمون مامورِ ضايع بشه يه ذره بخنديم؟؟؟

 

******

 

 

تو ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺟﻮﻭﻧﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺴﯿﺮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﺸﺨﺺ ﮐﻨﻦ ﺗﺎ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺸﻦ ..

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ : ﻣﺴﯿﺮﺷﻮﻥ ﻣﺸﺨﺼﻪ

ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ .. ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ

ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ .. ﺩﺳﺖ ﺷﻮﺋﯽ

ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ .. ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ 

برچسب ها طنز , خنده دار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 323